Tror der er gået sommerferie i tænke-tanker-virksomheden – eller måske har jeg bare ikke rigtigt noget på hjerte – eller måske er det fordi der er alt for meget?
… Tjaaa – måske kommer der lidt mere i næste indlæg
Såååå – indtil da … håber jeg at alle nyder sommeren
Hop videre til ugens programoversigt
Foto-uge-bogen …
Se eller gense på dk4 “Niels Halds Fabelverden … i Thy” onsdag den 16. juli kl. 21.05
Alt i mig er trist – og bare et bitte lille pip fra hvem som helst – starter et Niagara Falls. Jeg blev så meget ramt – da Leif sendte mig det sidste smil – Læs mere
En enkelt gang i denne uge lykkedes det mig at komme afsted på en lidt længere gåtur. Ihhh, hvor er det godt. Turen har straks indvirkning på både mit humør og energi. Og at jeg Læs mere
Solen står op hver morgen – det er heldigvis ufravigeligt – også selvom det er morgener, hvor vi ikke ser den fordi et skydække tager over. Det er sådan jeg har det – lige nu Læs mere
This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.
0 Kommentarer